Powered By Blogger

Thursday 7 August 2008

Award for me??Unbelievable!!

Thanks to Indrasari who giving me such an honour. I never expect someone who I never meet in personal. Indrasari, You are so special.

Memang sudah lama kita nggak ngobrol, lantas sudah terlalu lama aku jugak tidak melewati blogmu. Malah boleh dikatakan aku lupa sama kamu...tapi kamu tidak lupa sama aku! I feel so sorry for myself.
And I can't give to anyone since I do treat everyone so special. Tidak dtg ke blog tidak menandakan lupa..betul kan?
So I would like to tag to everybody..semua sekali yang melawat saya di sini..melawat..sepertinya mau melawat di hospital nggak? Hahahha.



Just came back from the hotel I assisted the operation of the coffee house. Ada Set Dinner for 12 tables. 120 pax! And I see that we could manage that even that is the last minute order. The organiser ordered in the afternoon. Kalau di Kampar, mati hidup semula lah aku kena reject sales ni...
Aku jahatkah? Aku mempengaruhi orang ke? 3 orang kawan2 baik ku dari Kampar akan datang bekerja bersama aku di hotel di sini. Wow! Aku 'berjaya' menarik 4 orang keluar dari GKH tu. Hmm..berjaya??? Tapi itu bukan salah aku, dan aku hanya memberi peluang kepada mereka untuk mencari pengalaman di tempat baru yang tidak berapa grand! Sebab namanya bukan grand..cuma ada crystal aja..Harap dgn namanya crystal..ianya akan bersinar dan bergemerlapan! Bukan bergelap!
Bila aku ke hotel, aku tinggal aja pelajar2 tu di Chalet. Alhamdulillah dorang boleh tahan dan sabar menunggu aku!

Ky masih kursus!

2 comments:

Murni Rosa said...

It's ok, Rosram. :-)

roserose*MrsYusof* said...

thanks a lot indrasari