Powered By Blogger

Monday 25 August 2008

Dah dpt kunci rumah baru

Got the house key for my third rental house in Perak. Bravo for me.

Anyway to my beloved Kak Ungku, Happy Birthday and may all your wishes come true.

Busy buat linen stock hari ni sambil jadi 'mak tiri' lagi. Napa ekk budak2 ni? Kalau kita cakap baik,dorang angguk tapi buat endah tak endah dan tak faham. Tapi bila suara dah naik degree, barulah complete. Pelik. And it look so stupid the condition! I feel weird and bad when I need to do like that!
So weird. sejak aku berbual ngan 2 orang guest yang merupakan pensyarah di bahagian perubatan di UNI KL. Aku agak cool. Kami citer pasal 'stress management', how to control the anger! Hmm..aku agak cool tapi bila tersentuh sikit bab aja,aku akan melenting marah. Tapi hanya dengan Ky ajalah. Tp hari ni aku ngan dia citer bab financial management. Aku tak kira sebab aku dah kata aku tak akan minta tapi bila perlu aku akan minta juga! And I have said sorry for being selfish about the financial part. Ky kata tak palah.
Demam aku dah dua hari ni telah menampakkan terserlahnya muka seorang emak yang umurnya lanjut. Sebab apa aku kata begitu? Sebab tadi isteri kepada tuan rumah tanya pada aku bila nampak my D/O yg 3 thn muda dari aku. 'Ini anak kak Ros ke?'
Melompat DO aku bila dengar macam tu sambil dia jawab 'Bukan anak..anak ikan aja'
Kurang ajar betul DO aku tu,nanti dia ingat aku skandal pulak ngan ko! Suka Suki aja!
Ky tadi btau 'Sy dah jumpa kwn polis u yang bujang tu. Duduk sebelah saya lagi,tapi dia tak kenal saya' Aku pulak lupa kawan yang mana. Rupanya kawan kepada sepupu aku yang dtg ambil aku masa sepupu aku hantar Pinky dulu. Ohhhh.. Tapi aku suka bila Ky sebut 'Polis bujang yang ku kenal tuuuuu..' Heheheheh!

2 comments:

Ungku Nor said...

I wish for something impossible.

Duduk kat planet Marikh je dendiam..;p

roserose*MrsYusof* said...

May your wish will come true!