Thursday, 29 September 2011

Insurans agen

Selepas waktu maghrib,aku terima call dr sorang pmpuan. Dia beritau aku telah terpilih dlm program insurans 10 thn dgn polisi RM400,000 dgn bayaran RM58 aja,ntah lah boleh caya ke tak,
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tuesday, 27 September 2011

blog kali ke dua arini

Mood: mengada2,

Balik rumah sewa aja .Esok x yah travel jauh2.(kedengaran jiran Melayu sebelah sedang karaoke),cuva skodeng dengar apa lagu yg dia nyanyi,aku langsung x tau,lagu sapa ntah. TAPI enak kedengaran suara tu. Buat aku duk lama2 dlm toilet,

Malam ni game lagi.best la,keluarkan peluh lagi.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Syawal 1432H di penghujungnya.

Sekejap aja rasanya. Alhamdulillah,apa yg ku maukan dpt dicapai.
1) Dgnnya ada oven,dptlah ku siapkan kuih2 raya utk rumah sendiri.mak,n mom in law.
2) Beraya di BP dgn suami n anak2 walau cuma 2 org aja yg dpt diangkut blk.
3) Habiskan allocation duit raya utk disedekahkan
4) Baju raya yg sedondon,dn menyimpan baju2 anak yg x sama sambut ngan kita. . .zalim tak?hehehe
5) Cuti raya semaksimum yg boleh

Tapi ada juga yg x dpt dicapai n aku sedih andainya inilah terakhir beraya
1) Tak dpt laksanakan puasa 6. Besar sungguh dugaan.

Tahap kesihatanku spt biasa.cuma sakit di bulan puasa sgt menakutkan. ALHAMdulillah.namun aku masih berjaga2.
Back pain tu dh jd immune kt diri.
Nak turunkan berat bdn on n off aja,time raya mana leh dpt.
Keinginan aku n suami utk dpatkan zuriat masih berjalan. SEMOGA Allah tunaikan doa kami suami isteri.

Masaalah keluarga x abis2.,aku x larat nk bersuara.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Wednesday, 7 September 2011

Aidilfitri 2011

Laaa..lama rasanya tak update..dah berubah..dah update blogger punya dashboard.Canggih gitu.

  Alamak..lupa nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri .Maaf Zahir dan Batin.Dah 9 hari kita beraya..sekejap aja rasanya.

 Alhamdulillah tahun ni dapat eve raya di Batu Pahat ,Johor. Sungguh seronok rasanya.

Malam sikit lah update.jgn la lupa nak update sampai berminggu2 jadinya ya Puan..