Powered By Blogger

Sunday 10 August 2008

Nor dan Haziq! Such a dear niece!

Hery-kali kedua jumpa aku!
Yang lain baru pertama kali tapi macam dah kenal lama sangat-sangat! I felt so honour as they also treated me so nice and I should thank to Ky for introducing me(even without my present) to his brother's family.

Family Ky datang di tempat aku. Aku melayan karaoke dengan all my nieces and nephews and ada seorang grandchildren. Ohh..Kak kata aku jadi nenek muda lah. Hehehhe! sound so funny!
Join BBQ sekali dgn family tu. Aku malu2 nak makan tapi diam tak diam dekat sekeping daging kambing panggang habis! Ikan seekor!tapi buah mata kucing aku kerjakan dekat setengah kilo! Sambil berkenal-kenalan dengan setiap orang ! Hnmmm..tak sangka aku boleh handle semua sekali dgn tenang dan mesra alam. Ya aku ikhlas sebab aku dah rasakan yang Ky takkan dapat hadir sama dalam perjumpaan keluarga ini. Aku tau Ky kena berkorban segalanya untuk dapatkan keamanan dalam hidup dia dan aku. Itu aku tau dan aku sedar tapi aku tak sanggup bila dia terpaksa 'curang' dalam memperjuangkan hak untuk aku. Aku curang..bila-bila masa aku sanggup tapi bila aku dah dikenalkan seorang demi seorang dalam keluarga dia. Tak terfikir untuk itu semua walaupun Ky tau aku punyai ramai kawan dikalangan orang lelaki. Selalu dia kata dia tak kisah....hmm..Kuatkan lah semangat aku untuk bertahan segalanya!

Budak2 5 orang tu ,waktu makan malam tadi. Dpt pelbagai makanan! sedang aku berempat (DO,Chef,Technician) join keluarga Kak Ipar Ky dapatlah join BBQ dan special Pie with chicken curry!
Aku balik tidur di hotel sebab bilik aku di chalet aku letakkan technician utk bermalam. Dia kena standby! Penat malam tadi tapi aku seronok lah juga! Tapi sayangnya Ky tak der..Kalau ader lagi best!

2 comments:

Johanamay said...

hi....
thanks for dropin by at my blog yach mba ros :)

cheers from Indonesia
-jojo-

roserose*MrsYusof* said...

Jojo!
Thanks for dropping by !