Powered By Blogger

Wednesday 20 August 2008

sakit Hati..

Kalau nak pk psal menangis..aku ni hah..sentiasa menangis..Orang tengok aku kuat..kuat ketawa,kuat cakap,kuat marah...tp sebenarnya kuat menangis jugak.
Aku menangis kuat2 semalam ngan Ky..macam mati laki bunyinya! Ky cuma kata sabar sabar sabar! Dia kata jangan nangis,esok sy datang! Yalah tu...

Mula2 aku sumpah dia..'You buat saya, Allah akan balas kat you..ingat tu...Tak selamanya Tuhan akan duga hidup sy begini. Tak selamanya Tuhan akan bagi you suka!' Pap!Pap! Aku tutup telefon. Aku bosan,aku banyak bebel dgn dia lagi. Dalam hati aku ..Go to hell with your pangkat..I dun care.
Bila dia citer pasal kes bunuh tu..Aku jawab aja 'Saya tak nak dengar apa cerita pasal kerja you. I only want to listen about us..Pasal kita!' Lantaklah..Dulu aku lah orang yang dia puja2..Sekarang akulah orang yang dia nak lari2..hahaaaa..
Sebelum jumpa dia,aku belikan coklat dan biskut untuk anak-anak dia yang balik bercuti di rumah dia. Itupun aku ingatkan dia pasal cuti sekolah dan minta dia ambil anak2. Mak budak2 tu pi kursus kat Muar. Sian mak budak2 tu. Budak2 tu lagi kesian! Ramai sangat maknya! Pompuan sekor tu bukan nak ingatkan,kira sedap diri sendiri aja. Bodoh dijadikan orang tu!
Aku memang menyinga dgn sekor tu! Aku meluat..Astagfirullah! Aku tak boleh terima hakikat itu!
Hmmm.Aku tergerak nak lunch sama2 colleague di hotel. Nyatanya, Ky tak dpt makan ngan aku sebab dia makan ngan boss baru di pejabat baru. Aku tak kisahlah. Then dia ajak aku jumpa,aku lak gi ofis lawyer nak settlekan hal company. Hmm..Aku bagitau..U nak jumpa, u dtg ajalah ke mari. Aku tak kiralah minyak petrol mahal atau pun tidak.Aku tak kiralah dia dah sampai jeti ke tidak. Akhirnya dia patah balik ke Ctawan dari Lumut. Hmm..that's my man! Tapi sekejaplah ajalah. Setelah hampir sebulan tak jumpa,barulah ini dapat jumpa dia. Kerja kerja kerja !

No comments: