Sunday, 27 July 2008

The Merrier is Over!

Hope I could be ok now. Hmmm...aku selalu aja kata ok..tp selalu tak ok! Adakah aku?????&%^&^&^???? Entahlah!
Staf2 Indonesia semuanya akan berakhir tugas praktikal baik di chalet dan juga hotel. Ada 10 orang semuanya! Yang tinggal local trainee 4 orang. semua dah pening! Ya lah, yang pergi dan akan diganti 5 hari selepas semuanya balik. Yang nak datang semuanya 17 orang. Aku tengah bengang, manalah akan diletakkan mereka. Aku tak nak tidur ngan staf lagi! Aku janji! Yalah..kalau dah sebilik..sekatil..macam2 yang boleh nampak dan dengar. So ,baik tak perlu duduk..Yang baik atau buruk tak perlu ditunjuk. Aku bengang lagi sebab tak dapat rumah sewa. Aku tak boleh tahan duduk di sini. Kerja is fine with me but duduk..cukuplah sekali semasa di Pulau dulu. Memang lah boleh jimat tapi,terikat macam kena ikat2 kaw kaw!
Esok hari yang tiba, adalah saat yang ditunggu. Aku nak tengok dan merasai apa yang akan berlaku dan mungkin berlaku. Aku nak tengok apa!!!! Aku kadang2 rasa macam jadi pelakun pulak. Hari ni ok,hari ini tak ok..aku agak mesti tak cukup ni..apa yang tak cukup..Apa apa ajalah!

No comments: