Thursday, 24 July 2008

Gathering di GKH,Kampar-Prre-Celebration

Ni on the way to Kampar!




Mula-mula, jumpa mereka ni! Posing lagi! Then pi jumpa kawan baik,dan sessi mengumpat diteruskan hingga masing2 hysteria mengumpat aja! Hinggakan perut kenyang! Thank CCH for belanja me and the rest! I manyak lindu sama you!





Malamnya! Gi hotel lama aku, ada invitation untuk mengembangkan bodi! Sampai tak tau spare tyre kat perut nak letak mana!




Posing posing bila kulit perut dah menegang..Mungkin Jumlah Luas Permukaan makin bertambah!

After 12 am, melepak2 la pulak di Sakira (Siam Mali wohhh)..batteri kamera akumcm biasa lah kong memanjang..guna tel la pulak..gambar lain elek!



Aktiviti pagi,pagi2 aku kejutkan anak Indonesia aku tu!pu3. Lenyak gila tidur kat rumah lama aku di Kampar,kami siap bawa bantal & toto dari Teluk Batik. So tak lah menyusahkan tuan rumah yang br menyewa 2 bulan di situ. She took over the place from me. Aku masih mempunyai brg2 di sana. So tak lah janggal aku menumpang semalam di situ!

Untuk melihat lebih lanjut sila lawat link foto aku!

No comments: