Powered By Blogger

Friday 25 July 2008

Getting myself 'somethings'

Do I making a lot of things just to make sure everything is ok? Or do I make something just to fulfill my need, but still I have got a 'loop hole' which made me irritated at last!
I can't tolerate with myself! No more but what should I do! I can't be as blind and deaf!
Apa ni? Napa aku ni? Apa yang aku risaukan ni? Eh...banyak ni!
2-3 hari ni aku dapat cakap dgn bekas rakan sekelas semasa di darjah 6 dulu. Itulah kali pertama selepas 23 tahun. Aku tak ingat apa-apa pasal dia kecuali,kita pernah bermain bola sepak dan bola jaring dalam darjah 6 dulu. Dia selalu beli nasi lemak aku melalui T. hahahah! Lepas SPM, aku cuma nampak dia dan beberapa rakan keluar dari pintu pagar sekolah swasta yang ada di depan rumah aku. Yang nyatanya,aku tak pernah bertegur sapa dengan mereka! Sombongnya aku! Bukan sombong,aku malu lah..sebab dorang sambung Tingkatan 6 tapi aku terus kerja kilang,duk kat Shipping Department aja! Kerani cabuk aja!
Dan hari ni aku dapat call lagi dari UK, semasa aku bertegang urat ngan Ky melalui telefon. I just put down the phone without saying anything to Ky. Aku dengar suara pompuan, I thought someone from efx2 blog, rupanya kawan sekolah aku lagi masa Form 5. Happy banget la aku!
What surprising me was she's married with 3 kids. Congrats to her! You read this,right! Yalah,apa yang nak diherankan! We're 35 years old kan! Aku aja!!!!Aku aja!
Things not running so smoothly all these few days! I hate it!
Aku berbelanja macam nak gila. And I don't think of saving some. Just for gift for myself!

3 comments:

SiR KinG TiGeR said...

ros

Makin banyak pot pet ko, lama tak nampak? ky camne? Bila nak ke KL lagi? Aku saja lepak2 kat tempat ko ni !

DatOK ZeQ
Kelana Jaya Selangor

Ungku Nor said...

shopping memang best.

shopping macam nak gila lagiiiii la tersangat best!!

hahahaha

roserose*MrsYusof* said...

Datok- ada ni ..bz skit 8-9 jam ni..
Ky@Sy, ok lah agaknya...

Nanti akan ku pergi ke KL mencari dikau ,wahai Datuk!

Lepak2 macam biskut!
Kejap ada kejap tak ada!

ungku nor-
Bayangkan...bayangkan ..kalau kita dua pi shopping...memang gila..