Powered By Blogger

Wednesday 27 August 2008

Tok Rimau, Baru aku tau!

Selepas beberapa tahun berblog, hari ni aku terbaca mengenai kenalan2 di blog(ada yang pernah berjumpa dan tak pernah berjumpa secara live) . Aku sungguh bangga dengan mereka walaupun mereka tak bangga dengan aku. Tapi perbualan aku dengan otai blogger malam tadi yang terpaksa mengundur diri kerana 'nak lipat kain', aku terasa jauhnya diri aku ini ..mundur ke belakang. Mereka sudah maju! Blogger2 yang otai ini sudah maju.Aku pun dikira otai jugakkan??

Tak perlulah aku sebutkan nama2 mereka itu cukup aku tuliskan link mereka sahaja.

1) http://www.bluehikari.com/nikki
2) http://asasinema.wordpress.com/
3) http://tehranifaisal.blogspot.com/
4) http://paripurna.wordpress.com/

Tapi yang utama yang sorang ni, Tok Rimau tapi telah dikunci kot. Aku pun tak pasti kenapa mesti dikunci. Eh dia punya pasallah pun kalau dia nak kunci. Apa pun aku ucapkan terima kasih kerana beri peransang(bukan ransangan ekk) untuk berblog dari dulu lagi!
Selamat Ulang Tahun yang ke berapa ,aku pun tak pasti kerana nyatanya aku tak perihatin sebagai kawan blogger yang jauh tercampak! Untuk blogger2 baru yang dah famous sekali, aku nak bagitau, mereka inilah yang orang2 yang terawal berblog dari sekitar awal tahun Milennium. Tak percaya tanyalah mereka! Aku secara peribadi amat kagum sebab mereka sudah maju!!!
Aku aja lagi yang tak maju! Tapi apa pun ,aku suka sangat soalan 'kurang ajar' malam tadi. Sebenarnya aku lupa nak btau, kedua2 atukku sebelah mak dan ayah merupakan anggota polis juga! Bekas tunang pun sama. Pakcik2 pun sama .Sebab tu tak boleh lari dari polis!
Untuk anak tiriku yang ada di Kedah itu, Selamat Ulang Tahun juga untuk Angah! (pastikan cik orang yang pertama wished you) The earlier the better! Tak mcm abahnya kan kan kan! Che Ky, hang baca ke ini blog..hang selalu skodeng kan?!
*Sebenarnya tajuk yang ada nama Tok tu sebab nak glamerkan Tok lagi.hahahah*

Wednesday, Aug 27th, 2008 -- Taking someone to task over a bad decision is not your idea of fun, but you may roar like a lion if you feel that your financial stability is being threatened. Don't be afraid to confront a powerful person if necessary. And remember, it's not about winning; it's about!!!! And remember, it's not about winning; it's about making yourself heard.(sebab tu letak nama Tok R,pada tajuk lagi..hahah) apa salahnya kan Tok,tumpang glamer!

Ok I am off to Kam-poh! Esok loading brang2 rumah di Kampar untuk dialihkan ke rumah baru aku, di Manjung! Yeah..Tapi ok ke aku gerak malam2 ni. Doakan aku selamat pergi dan kembali ya!

4 comments:

Ir. hydir said...

ooo...kenalfaisal tehrani yer...dia tu senior sy masa study dulu

roserose*MrsYusof* said...

kenal mcm tu aja..

rudy bluehikari said...

salam kakros, terima kasih sbb support sy selama ini. sy rasa akak pun dah maju banyak cuma xsedar. mana tahu jd GM hotel satu hari nanti. saya doakan sokmo.

roserose*MrsYusof* said...

Rudy,

Rudy yang mula support akak juga. Akak x sedar atau tak sedar diri???

hahahah..GM hotel sendiri punya hotel boleh lah..

Terim kasih..