Powered By Blogger

Saturday 15 January 2011

Haf Dey!

Its Saturday. no morning briefing. almost everyone (mgrs) would come to work with their own sweet time.Including me. Hmmm..oppurtunist! Dah nama manusia,suka ambil kesempatan tapi tak adalah sampai menghancurkan hidup dan keamanan orang lain.

  Since malam tadi ,asyik mengadap blogspot aku ni yg dah agak lama aku tinggalkan. Well,aku dpt rasakan tarikan blogger ini lebih kuat dari fb. Aku juga dok terfikir utk blogkan status2 aku but sapa yang rajin nak buat..aku tak rajin,to tell the truth.Bila lama mengadap,aku rasa aku terlalu jauh dari kwn2 blog yang dulu2..hinggakan ada kwn blogger lama jadi pelawat tetap di blog kwn baik aku dahulu yg penah hilang beberapa tahun yang lama..3 thn lebih ada tak? Jumpa di fb,jugak.Entah2 dia akan bc apa yg aku blog kan kisah kami dua dulu yg macam belangkas ms belajau dulu..nasiblah labu..

No comments: