Powered By Blogger

Tuesday 25 January 2011

Acara hari ini...

pagi2 bgn rasa lapar gila,sebab? malam tadi hanya minum Horlick Cereal tu..aduhh..boleh kurus ke kalau hari2 mcm ni tp bangun pagi,siksanya perut aku rasa!

  Hari ni ada belanja2 OKU di coffee house,lepas tu aku ikut boss gi Ipoh.Ada jemputan dari Tourism Malaysia ,acara meraikan Pengarah Tourism Malaysia Perak yang baru. Siapalah ganti dulu Jo,then Ezal..ni ntah sapa2..Well,akan berjumpa dgn ramai boss2 hotel yang lain lah..hah..name card jgn lupa ya!karang ada acara tukar2 kad.Ingat stail Imuda 'This is my card!!!'
Nak introduce boss br aku ni kepada boss2 hotel yang lain,since boss aku ni perlu kenal dgn ramai boss ,.Dia bukan hotelier dan dia perlu kenal otak2 hoteliers.

Hari ni tak jadi MOD,tpi hri Khamis,Sabtu ,Ahad.Hmm..kumpul cuti byk2,so senanglah aku cuti ..Kalau raya Cina kerja lagi,dpt lagi..tengoklah schedule nnti mcm mana.Akhirnya aku cuma guna sehari atau tiada langsung  yg diambil dari cuti thn ni..Bagus!

Baca blog otai blog yg menulis dari 2002.Rudy,Dugong,bawang puteh. Kenal tak?

No comments: