Powered By Blogger

Monday 31 January 2011

Bulan baru..apa kah yang baru?

Esok cuti utk org2 yg tinggal di negeri yang ada Wilayah...Happy Wilayah! And also to one of my frend,Happy Birthday Fiq. Mcm mana nak cari dia..selalu sangat dia hilang.Dulu senang cari..sekarang susah.No telefon pulak dah tukar..Sesak nafas aku bila pk kawan aku sorang ni. Ntah gelombang apa yg dia alami sekarang.

  Alhamdulillah,apa ingin ku sudah dpt.Begitu juga dgn Ky,walau pun aku berat hati namun aku nak buat Ky happy. Bila lagi aku nak happykan dia double trouble!Inilah masanya,nampak dia agak puas hati walaupun aku cuba menolak apa yg dimaunya.hai...Sekarang dah jadi commitment pd 2 vehicles.
But still aku nak guna kereta yg kali pertama bayar stail cash.Maklumlah kita ni sapa!Tiada layak utk ada nama dalam bank2 Malaysia.Bagus juga mcm tu..tak ada lah terikat ngan hutang2 bank. Bagus ke mcm tu?
Buat masa ini,aku fikir positif.Kalau ada rezeki tak ke mana.

  Wow! Alhamdulillah sekali lagi. Rezekiku tetap ada.Kawanku Fara dari Riverbug akan handle aktiviti2 trip di KK nanti. Bagus tu bah! Diskaun mesti diberikan,aku confirm.Yalah bila banding dgn pakej yg diberi oleh Air Asia tu..at least ok lah..
Kundasang akan ku jejaki...tempat impian ku ..Gunung Kinabalu..walau tak dpt mendaki hingga ke kemuncak..Udara mu akan ku dpt hirup walaupun hanya tempias aja..!

No comments: