Powered By Blogger

Friday 4 March 2011

Teruja

Teruja membaca blogger Zeeda yg tulis pasal Juvanex ,so semalam aku pun mencari la bendaalah tu...so tak ada tp ada satu awek yg mulut dia pot pet pot pet but for its not irritating la..
kira aku terpedaya juga!dan terbeli..tak mahal cuma RM55 per 20 sachet...Super Maxx - 5 + 1.
Dia kata mcm Juvanex juga benda alah ni..tu pun mata aku tersasar ke Biodex,dah berbulan2 aku tengok item Biodex ni..nak cuba tapi tak cuba2 jugak..dah abis treatment stail moden dgn Pantai Puteri Hospital selama 3 bulan lebeh..pun tak ada rezeki lagi..so Insya Allah bulan depan ,aku mesti beli Biodex nya item ni..

Apa pun Juvanex ,akan ku rengek ngan Ky agar dia belikan.Entahlah benda2 ni kalau kita tak cuba tak tau..
So kena cuba jugak cuma tak nak pergi toilet aja..tak berenti2..takut lak bila teringat guna pil kat Farmasi tu Xenical ,fuhhhh..

No comments: