Powered By Blogger

Wednesday 16 March 2011

Kroni bukan dlm politik pun,dlm keluarga pun ada

 Aku rasa aku lebih selesa berada di kalangan orang yang bukan kalangan keluarga ku sbb i feel so unconfortable bila ada makcik2,sepupu2 yg sebenarnya tak rapat..tp terapat dlm fb,.
aku baru perasan sesetengah ayat tu mcm kenakan (maklumlah aku ni peka sikit)
aku aja..tp tak kisahlah.Yang sombong bukan aku,tp dia.

  Dulu2 kata2 mak & ayah aku sbb berniaga..akhirnya depa sendiri yg meniaga..dulu kata ayah pelbagai mcm perkataan..ingat lagi salah sorang makcik mengata ayah lebih2 hingga mak minta nak bercerai.aku sakit hati bila ingat macam tu dan sekarang dia ada lagi dlm fb aku..adik2 beradik nya pun teruk2..suka provoke2 orang dari kecik sampai sekarang.tak pakai tudung pun boleh mengata dikatanya..suka memperkecil2kan orang(tapi memang aku kecik)...cuma sorang dua aja yg ok..

 Yg sekor ni selevel ngan aku..suka bebnor mengipas org..apa sbb mengipas aku pun tak tau..agaknya dpt duit..ishhh tpi aku tak suka ngan perangai mcm nilah.
  Dari dulu pandai ,cepat khatam Quran,sekolah agama sampai darjah khas,pandai berbahasa inggeris..dijadikan ukuran utk disukai di kalangan keluarga. Dan sekarang bila aku dah pandai walau tak berapa pandai..dia naik angin..hahah..aku tau dia naik angin tp cara dia cakap mcm low profile..
dia memang pandai berlakun mcm bagus..aku tau dia tak bagus..
ntahlah susah aku nak rasa neutral bila dia ada dlm list of friends. and bila aku mau delete dia..hahha
awal2 dia sudah delete aku..bagusnya..rasana baru minggu lepas kot..

Hari ni aku baca yang ini pulak.Info2.

No comments: