Powered By Blogger

Wednesday 9 March 2011

Siapa nak diet?

Ada tips diet dari otai blogger since 2001 ni, my senior setahun dalam bidang blog ni..

Kak Pnut, silalah baca ya!
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Hari ni dah ditegur pasal perut ku macam orang mengandung..
memang aku sedar aku dah mula menggemuk dan aku akan mula diet semula.
Harap nasi tidak akan ku jamahi.itu kena pujuk suamiku agar tidak memaksa ku makan walau sesudu nasi.
Tolong ya sayang,jgn goda!

Yang best tu yang tegur aku tu orang yang gemuk juga tapi dah kira dia menopause lah.
Selepas breakfast dan selepas jumpa dgn dia ,tanda aku disyaki mengandung hilang.
Aku tidak mengandung ! That's the truth.
Call Ky,dan dia tidak berkata apa2 untuk menenangkan diriku.Tapi aku tenang, mungkin dia tidak tenang kot selepas panggilanku ni.


Hmm..Insya Allah!Usaha akan diteruskan.

No comments: