Powered By Blogger

Wednesday 30 March 2011

Dpt kbar dah!

Alhamdulillah,kerisauan adik beradik ku pada ayah,mak dan Nadia berakhir. Kami semua terima sms yg mengatakan mereka ok dan suh kami semua jgn risau2.

Tadi pun sempat bersms dgn Nadia sebelum dia maghrib di sana.

  Aku buntu tentang staff yg problem dan memaksa aku meluahkan kepada sorang kwn yg kerja di balai sini.
Bukan Ky tak nasihat aku tapi action taken tu tak dpt dilaksanakan sbb Ky tak tugas di sini..Kalau masa di Pulau dulu,cepat aja dia sampai.

  Already submitted my leave application dan aku harap mgmnt tak melihat cuti tu sebagai 'asyik cuti aja minah ni' Harap tidak begitu..buat apa korang beri annual leave kalau aku tak leh ambil annual leave..6 hari straight mcm bulan Feb dulu..Harap nanti aku akan usaha lebih gigih utk kumpul cuti ku semula.

No comments: