Powered By Blogger

Saturday 19 March 2011

sms minta maaf

hahah..tak sangka terima sms minta maaf dari staff tu.Dah pi canangkan org luar dari deptku..yg best apa yg dia cakap 'aku besar2kan issue'.Isu nya perkara yg tak perlu diemailkan kepada semua orang,telahpun terjadi tanpa my concern.
  Siapa boss?aku ke dia?Kalau dia boss buatlah semua kerja about planning,observation on sales revenue to increase ke..gaji boss aku punya,boleh ke?? Staff2 yg lain pun bahang dibuatnya.
Dia kena tengok diri dia,kualiti dia,cara keja dia dan juga cara hidup dia sehat ke tak..Dengar2 tegar kat ganja jugak..hah tu??tu mcm mana..nak suh aku buat tak reti aja ke? ada org kata dia jugak pusher..tp sebab dia orang yg direkomen oleh tuan punya..so tak beranilah teman nak lebeh2..biar nanti dah terbukti dia tegar hidup kepada ganja..barulah buka mata tuan punya
 Hari ni akan bergerak balik ke BP,sbb esok ada kenduri utk mak ayah dan Jun yang berangkat ke Tanah Suci Mekah pada 25/3 ni. so sebelum tu aku ke Shah Alam,amik si Kaka Lala dan kwnnya yg akan turun di Merlimau,Melaka. Wah jadi driver la aku sepanjang 6 jam nanti.Emak dah kata kat aku semalam,org degil ni mcm2 dia berani buat..Apalah nasib aku dpt suami degil,anak2 degil,menantu2 degil..heheh..itulah gurauan mak malam tadi..kelakar..
 Ky tak dpt pi sebab tak dpt cari ganti tuk tugas 24 jam ari ni. tak palah..yg penting minggu depan dia kena ikut.
  rasa mcm tak sabar nak balik.

No comments: