Powered By Blogger

Thursday 14 April 2011

Niat ku tercapai

 Dalam melaksanakan kerja,pasti kita akan aa argument ,bangkang membangkang,tak setuju semuanya ada..actually semua tu boleh ada kata sepakat tapi ego tu ego melambung2 naik tinggi mcm Tsunami..
Aku pun ada ego nya yg aku tak dpt ertikan bagaimana..tp aku memang tak suka kalau aku cari sales kuat2 tp yg nak melaksanakan operasi tu ada aja halangan ..mcm aku buat salah besar..
Karang tak ada sales dia juga perli2 dan citer2 psl bekas manager dulu mcm tu mcm ni..
Tak ke geram..

 Dan paling romantik,suamiku htr sms utk ingatkan aku supaya bercakap tentang perkara ni dlm meeting..
Actually sms tu htr pagi2 tp ntah apa problem hp aku,tak leh terima sms..
Tapi dlm meeting ada kekuatan dalam hati aku utk berkata apa yg dlm hati ku..bukan aku personal sgt tp ini utk kebaikan. Play safe..
 Ayat 'we are human being..We tend to forget..just like you never reply any email.How could I discuss with you when so difficult to find you' Ayat2 manis aja tapi suara aku yg serak mcm halilintar jadinya! Sian!
 Bila Ky call napa tak jwb sms ,blur sekejap sbb tak dpt..Dia citer apa yg dia sms..ohh he's giving full moral support to me,his beloved wife..the only one..
  Aku dpt semangat dia walau pun aku tak tau dia dh htr sms pagi..Yg hampeh tu ,sms tu dpt pada pukul 8.10 pm..Gila ke apa DG ni??

No comments: