Powered By Blogger

Monday 4 April 2011

Mula kerja as babysitter

Pagi dah smapai BP dlm kul 5 pgi. Adikku Idah fetched me to mum's house.

Semua dh bgun pagi.Angah dah sibuk buat nasi goreng utk anak2nya Balqis dan Sara.

Itupun aku dah mula high volume utk suh dorang siap pagi2.

Aku htr dorang jalan kaki.Beratnya beg dorang.
Aku pun tak larat nak membawanya.
Napa sistem sekolah masih kena bawa buku lagi ekk?

Waktu tengahari waktu amik ke sekolah kebangsaan dan bawa balik lunch. time aku sekolah dulu,ingat lagi ayah hantar makan di sekolah agama.Aku dan adik2 tak balik rumah sebab sekolah dan rumah agak jauh..hampir 5 batu.
 Lepas dorang lunch,hantar la ke sekolah agama.

Dpt mesej dari Nadia,dorang akan naik flight kul 6 petang esok,dan sampai BP tengahari lusa.Lusa -6hb.
Yeah..aku dpt tengok mak ayah dan Nadia semula.

No comments: