Wednesday, 6 April 2011

Posing gaya sakit gigi!! :)

Sambil pegang buku Safia sempat posing


Susun buku tak abis2

Haiqal & Balqis dan Sara berskype ngan Pak Long Ky nya


Safia tolong lipat kain...

Sejak hari Isnin aku balik kg,jaga anak2  Angah.
Semua kerja rumah aku buat kecuali masak2 lauk sbb Angah ada bisnes kantin sekolah agama,so tak perlu bazir2 masak kat umah..Masak nasi aja.
Balqis dan Sara sekolah pagi-sek keb,petang -sek agama..tu aku kena hantar dgn kereta kancil mak yg manual tp tiada power stering.
Mungkin tak biasa tp penah memandu dua tiga thn lepas dgn enjin manual.

  Petang2 aku suka dera dorang gi Taman Rekreasi Tasik Y,bagi peluh..bagi dorang lari2...

Hari ni emak ,ayah dan Nadia dah sampai dari KLIA dan juga akan tiba di BP pukul 3 lebih.

Aku diarahkan ambil dorang dan adikku Idah pun mungkin akan turut sama.

No comments: