Tuesday, 26 April 2011

Ngeri...mitos aja tu!

Selalu aku tak kisah kalau sakit perut ke atau apa2 sakit..tapi kali ni aku jadi ngeri dan takut..
Mcm2 lah terjah dlm fikiran ni.

  Dan bila psl kerja lagi aku tambah tension. Sampai aku disuruh balik Ke Manjung aja..tak payah tidur di rumah Kampar. Bila dah dipelawa,dlm cengeng2 aku,suka ajalah aku nak balik walau 90km.

  Smpi di rumah,cakap ngan Ky nak gi ngurut.Ky kerja 24 jam tp dia suruh aku call org yg akan ngurut aku tu.
Dua orang aku call semua tak dpt urut aku..Tension..Aku nak bubuh minyak dan tekan2 perut kang jadi lain lak..
So tahan ajalah perut..

Nak kata senggugut..Dulu2 org kata kalau senggugut..lepas kahwin mesti baik..aku pun dah lupa mcm mana rasa senggugut tu.. Ini ke sakitnya?tp aku dh kahwin..Mitos aja tu kot!

No comments: