Powered By Blogger

Saturday 13 September 2008

Berjaya!

Kerana ...

1) Majlis Berbuka anjuran hotel berjaya mengumpul hampir 250 orang tetamu yang datang makan free. Tapi orang-orang beruniform dari IPD, Bomba tak hadir. Ky pun tak mau hadir. Tak palah.

2) Rentetan dari bil telefon itu, aku menjejak bil berjumlah RM2140.18 dan masih ada lagi baki yang tiada siapa mengakuinya bahawa dia yang membuat panggilan itu.
  • A-RM703.62
  • B-RM175.14
  • C-RM117.00
  • D-RM1,138.58
  • E-RM5.94
  • UNKNOWN - RM285.84
Pada unknown tu aku bercadang untuk membuatkan setiap 4 orang teratas itu membayar RM285.84 bahagi 4 sama dengan RM71.00. Biarlah ini jadi pengajaran kepada mereka semua.
Dan setiap amaun yang dibayar akan ditambah penalti lagi di atas kedegilan mereka.
Aku tak kira sebab aku dah penat. Dalam bulan puasa ni macam-macam hal berlaku.

Hmm..hari ni mungkin aku dijemput Ky dengan patrol car untuk bersahur sama. Oklah tu,tak ada lah aku pandang dinding,dinding pandang aku di rumah. Kalau Baby Pooh hidup,boleh gak teman aku minum atau makan. Ini Baby Pooh tak ada nyawa(jangan dia minta nyawa lak nanti), hanya layak aku peluk masa tidur aja. Ky pun jeles ngan Baby Pooh bila aku tunjukkan kat dia. Hahahh..Padan muka! Itu pun kadang-kadang Baby Pooh tu aku tendang ke bawah,sedar-sedar dia dah ada kat atas lantai aja. Nasib dia tak ada nyawa!

3 comments:

Keri AlHaj said...

mak aih byknya nak kena bayar bill telepon... diorg ni bercakap ke, berkaroke guna telepon tu...

roserose*MrsYusof* said...

i-chimera,
Itulah pasal, apa yang dorang buat ngan telefon tu, tak tau lah nak kata.

Berkaraoke mungkin, dengan lagu dendangan keroncong..

Meooo Comicore Club said...

gayut2...