Powered By Blogger

Tuesday 9 September 2008

Amek KO!

Aku ni memang lah...dah tau mahal gi buat jugak..Amek ko..padan muka ngan aku! Tangan gatal.
Aku check bilnya. mak oiii baru 8 hari dah hampir mencecah RM200. Sumpah aku tak buat lagi!
Padan muka aku.

Aku bagi warning untuk pecah kongsi dapur antara aku dan budak pelatih. Sampaikan aku berkata 'Kalau tempat lain, takkan saya berkongsi meja makan dengan awak semua tau' sambung jap lagi..ahh malaslah aku sambung bebel siang tadi.





Ni tadi aku standby nak masak, dalam kiraan aku kalau Ky datang makan ,aku masak untuk orang sakitnya masakan kalau tak aku nak masak pedas2. akhirnya dia inform kul 6.15 pm untuk makan sama di TB aja. Aku dah jemu nak makan kat hotel,lagi dengan keadaan Ky yang tak sihat. Nanti dia batuk, aku gosok2 dada dia, ramai yang jealous!



Ayam masak merah ni aku tak bagi dia sentuh sebab berminyak. Aku lawankan lauk ayam ni ngan Nasi tumis. Kira ok la,aku tak letak minyak banyak pun.setengah sudu aja. Nasi tak sempat nak ambil sebab aku ambil selepas berbuka puasa.



Singgang Ikan untuk Ky!

Aku ucap terima kasih pada driver yang bawa dia. Sian pulak aku tengok dia batuk terkokol2. Dia beli ubat batuk, terkial2 buka botol tu, aku minta botol tu bukakan seal dia.Teruk sekali. Lepas sejam baru balik. Dah dapat rokok, tak ada pulak batuk2. susah betul kalau orang kuat merokok!

No comments: