Powered By Blogger

Saturday 21 June 2008

Busy day!

Pukul 11 amik Ky kat jetty,gi makan kat Secret Recipe. Dia komen bila aku order my favourite meal. 'Mano2 ekau poie mesti,spaghetti..tak do lain ke ekau nak makan?'
'Den punyo sukolah apo den nak makan!' Ketawa waiter kat kami yang dah mula nak masuk air!
Dinner ngan team dia kat hotel. GM kata 'Wah sayang abang ya' Hishh sapo yang tak sayang kat abang! Seronok gak makan ramai2 dengan budak2 dia. Dorang ajak pi tengok game yang mula pukul 9 tapi aku tak boleh tinggal chalet sebab budak aku tinggal sorang kat kaunter,lepas tu dia kelam kabut sikit...
Budak2 dia akan main game malam ni,aku tak taulah macam mana depa boleh main dengan perut yang kenyang itu.
Walaupun bukan waktu gaji,occupancy aku dah melebihi 60%. Yeah!
Ky janji minggu depan bawa anak2 ngan aku gi jalan2, lepas dapat gaji dia la pulak!Best arr,aku rindukan anak2 dia!

Tadi aku tanya dia 'Bila nak bawa jumpa mak?'
'Mak saya cerewet,kuat bising?'
'Habis tu,anak rimau ni tak cerewet ke,kuat bising jugak kan??'.
'Sabarlah!' Aku jadi pelakun yang baik beberapa hari ni,untuk kawal diri supaya tak membebel dan berleter lebih2. Bila darah aku nak naik tahap aja, istifar banyak2!Bagus juga aku punya zikir munajat mp3 yang buat aku sabarrrrr!

No comments: