Powered By Blogger

Sunday 22 June 2008

Happy weekend

Iya aku yang happy! Staff bgtau sesama sendiri
'Wah Madam, senyumnya sampai ke telinga!'

Yalah tu.

Malam semlm aku tak pi tengok dia main bola. Tapi hari ni,aku bengang sikit. Dahlah penat gila sebab
1) FM Modulator tak sampai seminggu tak leh guna dah
2) Apacer MP3 merangkap USB Drive dah tak leh guna dah.
3) Sound Adapter USB tak berfungsi selepas 2 minggu gunakan. Sudah dihantar untuk diservis.

Dlam bulan ini aja,3 barang yang aku install dah tak leh guna. Ky panggil aku Ms Perosak! Kurang asam!

Esok merupakan hari ulang tahun 'BEBAS'. dAH 8 TAHUN PUN.Apa pun aku gembira dengan kehidupan sekarang,setelah menempuh pelbagai jerit perit. Teruk bila kuingat pengalaman yang lalu, aku tak mau jadi seperti itu lagi.
Walaupun aku distatuskan sebagai 'bankrap', I won't give a damn! Susah memang susah tapi yang penting aku masih boleh teruskan hidup. Lagi ada keluarga dan ada dia!










Pertarungan antara team dia & TLDM, tp kalah!

Ky masuk bila dah tenat teamnya! Aku yang menang!

MENANG SORAK!! booooo!bOOO!!!

No comments: