Powered By Blogger

Thursday 25 December 2008

Mentari sinar terang

Dia balik bawa anak2. Untuk perlindungan dari mulut aku yang tak berinsurans lagi. Aku dah tak kira lagi ada anak ke tak..aku tetap bising.
X wife dia call aku sebelum dia balik lagi,ucap tima kasih kat aku sebab bantu dia bayar owner keta yang angah terlanggar tu. Tapi yang penting nasib baik tak ada kemalangan atau luka2,....Semua risau kalau jadi lagi perkara yang sama pada September 2006 dulu. Kena check entry dulu kalau nak tau apa yang telah jadi.
X wife dia pun thanking me for took care of her 3 sons very well. Of course both of us marah to Ky. Setiap kali dia pergi Thailand, pasti yang buruk berlaku. Masa mereka dalam ikatan perkahwinan pun macam tu. Angah sendiri mengaku. Angah sendiri minta maaf kat aku sebab susahkan aku. Aku tak kisah tapi aku sendiri marah ngan Ky. Angah pun marah kat Ky, tapi dia tak pernah luah kat abahnya! Hari itulah baru aku tau apa yang pernah berlaku dalam kehidupan mereka dari mulut x wife dan juga angah!
Padah betul penangan cinta si Siam bitch tu. And his x wife tu minta aku perbetulkan keadaan. Sama seperti yang mak Ky minta aku buat jugak. Aduhai..aku tak tau nak buat apa...Bomoh2 tu tak masuk kepala otak aku. Aku tengok muka Ky pun aku dah geram kadang2. Sakit hati,tapi x wife dia suruh aku sabar! Banyakkan doa!
Ky mengaku semua apa yang berlaku. Benar tapi sungguh pahit aku nak telan...tapi aku kena telan gak! Kalau aku nak terus hidup sama ngan dia.! Aku kena telan...Ubat atau racun ni???Aku pun tak tau? Dia dah buat keputusan untuk gembirakan semua pihak tapi aku masih tak percaya...Isteri mana yang tak suka..tak yah duduk ngan laki,tak yah masak utk laki..tak buat tanggungjawab yang sepatutnya...tapi kerah laki masukkan duit dalam bank...Gila kan?Tapi itulah berlaku selama kehidupan mereka. Ikut suka ati tat bitch tu aja..Dan tanggungjawab berat tu semua diamanahkan oleh keluarga Ky termasuk mak,adik2,bekas isteri dan anak dia. Untuk aku laksanakan! Aku pening lah...
Memang sekarang kami tunggu kelulusan...dah lulus aku akan jadi isteri kepada Ky. Apa yang aku impikan selama ini. Juga impian dia.Tapi buat masa sekarang aku kena berperang sentiasa dengan dia. Tapi aku lancarkan serangan pada dia..Dia??? tak balas apa pun...Sakit hati kan?

No comments: