Powered By Blogger

Wednesday 10 December 2008

Lama x mmblog






Raya Haji dh lepas. Aku raya di Manong bersama keluarga Ky. anak2 Ky pun ada sama setelah brhr2 brkmpung d umah aku. Sejak dorang x ada,aku sugul sebab sunyi sangat. Baru aku rasa penangan nya bila dah lama sgt mereka dgn aku. Tapi mereka harus pulang ke pangkuan ibu mereka. Siapalah aku. Berhari2 aku menangis,tapi Ky pandai pujuk aku. Dia minta aku cuti dan buat gathering family. Dan ini akan membuatkan dia mengambil semula anak2nya. Dia call adik2 dia dan panggil emaknya. Mereka duk sampai dan menginap di rumah aku. Dorang tak mau duduk rumah Ky tu. Aku pelik. Dorang selesa ngan aku. Aku bangga sebab aku dapat siapkan segala persiapan untuk BBQ dinner di Teluk Batik. I managed to handle the preparation of all food.Aku happy walaupun penat. Aku seronok.

No comments: