Powered By Blogger

Sunday 5 January 2014

Dah tahun baru 2014. Tidak lambat utk ucap Selamat Tahun Baru 2014




  Sebelum dipanggil bagi membantu sebuah resort di sini, sempat jua kami sekeluarga balik kampung di Batu Pahat.
Dapat tunaikan hasrat aku dan juga majlis
1) Majlis bertandang anak sedara suami di Kluang
2) Majlis reunion sekolah TIGS batch 90 di Landmark Hotel di BP.
3) Anjurkan majlis Perjumpaan keluarga warisan Dato Bentara Luar @Muhammad Saleh bin Perang

  Walau pun masa agak cemburukan kan kami,namun aku dan keluarga benar2 utilise masa emas kami ini.
sempat lagi buat bisnes ikan bilis,sotong kering ,ikan masin hasil hasil dari Pulau Pangkor. Alhamdulillah.  Habis! laris..Suji yg bakar tuk buat door gift dua reunion juga ada yg beli! Ada lagi order tapi buat masa ni aku tak buat lagi.

  Dalam menghabiskan cuti suami selama 10-15 hari,beberapa kali aku dihubungi oleh bekas staf yg pernah sama2 menaikkan hotel tepi rumahku ini. Bekas staf,En N memberitau utk memanggil aku sama2 membantu rakannya di sebuah resort yg baru diambil alih oleh satu mgt. Sayangnya tempat tu dikatakan bermasaalah.
Aku tak tau lagi ketika itu adakah aku mau cuba atau pun tidak kerana Star Cruise juga ada memanggil aku utk interview,begitu juga sebuah hotel di Chow Kit. Tempat jual beli urusan dadah yg pernah ku lihat waktu dulu2..Namun aku tidak memberi apa2 jawapan. Aku beritau En N,tunggu aku pulang dari BP.


###Selepas pulang dari BP....

No comments: