Powered By Blogger

Thursday 17 October 2013

Mimpi ngeri

17.9-pi hospital Pantai semula utk follow up n cabut plaster yg tampal 3 tebukan utk operation . ALHAMdulillah..ok semuanya.cuma sakit n bila bergerak masih sakit.
Doktor sambung lagi mc sampai 25 September. Padahal dia nak bagi sampai 1 Oktober,tapi aku takut nanti apa pulak hotel kata..dlm sakit2 masih fikir hotel.

So dlm mc ni,majlis Amir berjalan lancar walau ada hectic sikit..yalah first time..still have room for improvement..

24.9- Wan ..mak kpd ayah,meninggal dunia di Hospital Layang2.Al-Fatihah utk Wan yg pernah menjaga aku dan adik2..yang pernah minta mak utk membela aku selepas aku dilahirkan. Dan mungkin aku adalah cucu disayangi among all. Perasan sat..Ya sgt lembut bila memujuk aku..kenangam yg x boleh dilupakan namun di saat akhir hidupnya kerana konflik..mcm berjauhan...dah la aku jauh..huhuh
Semoga Wan diletakkan bersama orang2 yg beriman.

29.7- lupa nak tulis..Tok Ali ,ayah kepada mak, juga telah meninggal dunia di rumahnya di Kg Istana..Arwah dikatakan jatuh di depan biliknya dan dimasukkan ke hospital.

26.9-naik kerja.  N dihadapkan jumpa director2 yg beria2..mcku X tidak diterima..nmm..srat resign ajalah..tak pa lah..bermulalah episod tak bekerj dlm hidupku..

No comments: