Powered By Blogger

Thursday 19 May 2011

Kejutan selepas rimau akar bangun tidur

  Selama ni,aku diam dan tidak melawan.

Tapi semalam hari pengakhiran aku diam dan melawan,selama ni aku malas tunjuk2 apa yg aku tak suka pasal perangai depa tu.

  Semalam,kesabaranku sudah melepasi ..beyond limit ..memang aku nampak cara depa susahkan departmentku.

Nak kata tak buat sales?Sales terus2an sejak dari April lagi.Tanya lah orang2 bawahan dia,sapa yg dpt cuti lebih 3 hari ?Tak ada..cuti pun sehari aja utk ganti Public Holiday...

 Servis point tu dtg dari langit kah kalau tak dari sales ?Dalam 50 ,berapa korang punya sales?Nak dpt 5 pun susah kan kan..Akuilah kehebatan department aku ni..Bukan kerana aku hebat,tp cara kerja dan cara penghayatan kami dlm etika customer servis dan juga hotel;s interest.

Kau???tau tutup pintu bilik aja,padahal ko adalah Pembantu Pengurus..bukan Pengurus seperti aku..Itu agaknya aku kena sedarkan dia sapa dia..Kalaulah aku boleh berkata begitu...Kalau,,,tapi aku tak sesombong itu jika dibandingkan sombong dan sombing ko tu...

No comments: