Monday, 23 May 2011

Hampa lagi aku!

Perasaan ku kalah,jiwa ku kalah,hati ku kalah..Aku hampa..ya aku hampa,sedih semua sekali.Semalaman susah ku lelapkan mata.Setiap kali sedar,air mata mengalir sungguh laju! Tak tau nak gambarkan perasaan tu.

Kenapakah? Tapi aku tetap redha.Segalanya sungguh nampak keliru,buntu!

Mcam mana sekejap ada,sekejap tiada.Puzzle ke ni?

Aku kasihan tengok Ky,tiada airmata yg dpt dialirkan kerana dia lelaki agaknya. Dia tabah tidak seperti aku.Bila aku ingat itu..aku sedih.Allah aja yg tahu.Nak meratap pun tak tau apa yang diratapkan macam tiada lagi esok hari. Apakah dosa2ku  dahulu mendahului dan berada di tempat teratas dari segala kebaikan dan keinsafan yg tidak lagi mencukupi bagi diri ini. Ampunkah dosaku Ya Allah. Kalau lah boleh ku ulang hari2 semlam..kalaulah boleh..Di kala ini ,aku sungguh tak tahan. Aku tau aku akan pulih. Aku positif.
Astaghfirullah!

Aku cuma perlu kekuatan dan semangat aja!Insya Allah,aku akan kutip segala semangat itu.
Bukankah aku pernah melepasi kesakitan yang amat sangat pada satu masa dahulu??Pernahkan???

Aku boleh kuat!! Semoga Allah mendengar ini.dan memberkatiku.Amin!!!

Ini tidak ada kena mengena ngan citer di atas. Saja nak layan


2 comments:

MushroomCute@Mariea said...

Salam Kak Ros...

Bersabarlah yer, belum rezekinya lagi. Insyaallah akan ada rezeki tu. Mana tahu, esok, lusa bulan depan akan dikurniakan juga...

roserose said...

Alahai Mush,

sweetnya...Insya Allah..bolehlah akak buat Atkins balik ekk...ntahlah ..

kepala masih pening lagi..