Powered By Blogger

Sunday 3 October 2010

Raya 2010 dah hampir ke penghujung

I look like so 50's. I like this photo.



Just to let you know that I love you so much.

Ni on the way ke Manong on first day raya..tapi belakang seat belakang penuh ngan bantal dan barang2 yg perlu di bawa balik ke BP.


Alhamdulillah,tahun ni rayaku sungguh bermakna.Mewah kerana rezeki. Tapi aku sedih kerana cubaan suami utk dapatkan kereta baru tidak berjaya,tapi takpalah sbb belum ada rezeki.

  Untuk anak ,aku harus mencuba.
Dan sekarang dah pun mulakan ambil Metformin dari doktor Jayabalan dari Pantai Puteri .
Dan aku tak kisah sangat tentang berat badan aku ni..
Entahlah mcm dah heran sangat ngan badan aku.Yang penting suami tak komplen..kalau dia komplen ada aja ku jawab dgn fakta2.Jgn dia bengang ngan aku sudahlah.Dia tak pandai meluahkan perasaan. Straight aja but people look us so romantic. Hehehe.Aku aja kot yg tak pandai bersyukur.

No comments: