Powered By Blogger

Saturday 23 October 2010

Napa sedih..

Sejak tukar tempat kerja,aku berulang selain menyewa rumah berhampiran hotel. Kalau MOD,tak adalah duk rumah sewa,duk hotel ajalah.
  Dan setiap kali MOD weekday,barulah duk rumah sewa. Dalam awal bulan Oktober ni aku membayar deposit sewa rumah baru...upgrade sikit rumah sewa tu..cuma aku tak syok rasa sbb guna nama aku..hmm itu pun aku nak kira jugak ke...
  Esok mungkin aku nak ke rumah baru ..yalah apa pun kena mesti bersihkan rumah sewa lama yg dah sebulan lebih aku tak ke situ. Housemate pun bising.
  Aku dah fikir2 byk kali,byk wang yg keluar utk perbelanjaan petrol..tp tempat isteri di sisi suami.
Aku tak tau selalu aku sedih kalau nak pi tidur rumah sewa. Kdg2 aku tak suka ngan perasaan aku ni,terlalu dependant jadinya.Sedangkan aku orang yang kuat semangatkan..cuba pujuk hati aku.
  So far,Ky tak pernah object apa2 yg aku propose. Aku pun kesian kat suamiku tu..yalah bukan tiada masaalah..tp dia profesional..takkan kerut muka..yg aku tau dia sungguh bahagia pada masa ini.Aku gembira dia bahagia.Itu yg aku janjikan pada diriku selepas jadi hak mutlak dia dulu!

No comments: