Powered By Blogger

Monday 17 May 2010

Rimas dgn masalah mengarut

 Hari tu that woman called me directly and keep on saying that my husband doing the charm on her. Because of the black magic made her(husband's ex wife) and the partner couldn't be together.
Oii kalau nak kahwin kenalah usaha bersungguh selain dari solat hajat dan solat taubat (itu pun kalau kau sedar).
Dgn aku sentiasa nak kata 'Kalau anak2 nak periksa,bangun malam untuk solat dan doa untuk anak2'
Ish orang kalau sembahyang kena beritau orang ke???Itu riak namanya.
Aku dah serabut ngan perangai pmpuan tu sungguh serabut.

Aku sayang anak2,tp kalau anak2 tak diberi datang ke kampung untuk celebrate bday ayahnya??Apa mende tu...Aku bengang ngan pmpuan bangang. Sentiasa nak susahkan laki aku yang selalu kalah ngan anak2 punya pasal. Tapi Ky tak tau,bila Ky datang, itulah cara dia untuk bertepuk tangan! Bila Ky serah diri dan ada di depan pintu pagar rumah dia.

Hari tu ada diberitahu kalau kami dtg,dia takkan layan seperti dulu,syirik..kerana terlalu percaya kepada bomoh.

Esok,berilah aku kekuatan untuk ke KK. Aku nak jumpa dia dan tanya apa bukti yang dia kata Ky bomohkan dia. Kelakar betul ini orang.
Tak ada lain perkataan kecuali dia nak kembali kepada suamiku yang dicintai.
Aku masih tunggu Ky berkata setuju untuk aku pinang perempuan itu.

No comments: