Powered By Blogger

Friday 28 May 2010

Mulalah...

Day 1
Telah memeranjatkan ramai orang termasuk kawan2 lama. Ha3.
Pagi2 dah briefing mcm biasa. Quit boring tapi best gak kadang2 bila ada yang gaduh,ada yang kena ngan GM.

Day2
Ex manager baru dpt tau. Mesti dia melompat. So,wtf!
Siap leh datang ke ofis untuk melihat title yang aku berada sekarang.
Sebelum tu dia telefon pun,suara dia dah bunyi sedih walaupun mcm tunjuk..;I am happy that you are here..Tapi bunyi sungguh tak ikhlas.

Day 3
Lap top punya sebab jadi masaalah. Telinga aku dah memang nipis bila dengar 'dia tu tak ikhlas dgn sy' n hari tu 'Sapa lagi kalau tak mulut Rosmah' Pmpuan tu memang menyusahkan aku. dahlah aku teruk2 kena ngan dia masa kerja dulu.
Tak pernah nak appreciate orang. Muka orang tak ikhlas langsung.Seriousnya aku tak boleh nak suka dia sebab apa yang dia dah buat. and she never care to minta maaf pun.Actually, I just want to forget about her tapi dia yang mulakan call aku dan so excited about bisness.

Day 4
Sedang cuba synchronise kerja ngan staff yg ada 2 orang. Looking forward to have 3 more staffs.


Ya Allah permudahkan urusan kerja ku.

Suamiku yang dicintai,aku tak biasa tinggalkan dirimu begitu lama, I was so sad everynight after I can't do much for you. Balik cuma dpt makan sama2. and bila pagi aku kerja,dia masih tido.
And hari ni aku cuti,dia lak kena operasi.Nasib isteri polis yang manja itu!

Semalam dapat add Hanim dan Kak Ina,colleague masa dulu di MBB Kluang.

Harini dpt jumpa Kak Ina di jeti Lumut. Ky nak jumpa depa pun tak sempat sbb dorang dah nak naik feri.
Jejak Kasih tu.

No comments: