Powered By Blogger

Tuesday 1 September 2009

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan dalam Bulan Ramadhan

 Minyak naik lagi? Aku tak tau dan hanya terbaca pada status rakan2 dalam fb. Itu hadiah dari kerajaan untuk kita untuk menikmati kehidupan mewah dengan lebih banyak belanja. Adakah dengan kenaikan itu akan menaikkan taraf hidup kita? Fikirkan ajalah.

Sejak bergelar isteri, Alhamdulillah! Aku agak tenang dalam menghadapi keadaan dan agak perlahan dengan ertikata lain..cuba belajar menjadi orang yang lemah lembut sedangkan aku tidak begitu. Cuba menyesuaikan keadaan sebab aku terfikir apa2 keadaan aku akan dipertanggungjawabkan oleh Ky. Ehh..susahnya aku nak menyusun ayat itu.Aku nak menulis sebab dah lama tak menulis.
Aku rindu nak menulis tapi macam agak terbatas, lagipun aku dah jadi ketagih di fb. Begitu juga Ky, tapi kami gembira walaupun terpaksa bertukar giliran menggunakan pc yang agak sudah lama(dari 2002). Asyik diupgradekan aja oleh Ky..dan pelbagai setting kami gunakan supaya tidak hang la...apa2 benda lagi lah.
Geram jugak jika,sedang asyik dalam game2 kami,tiba2 jadi hang!
  Hari ni aku agak bz sebab nak purchase pelbagai barang utk hotel sebab esok kami mempunyai event seramai 160 orang yang mungkin mencecah 250 orang.Tapi aku pelik kenapa ,kakak yang consign kuih muih tu kata  'Bos awak order 600 keping' Pada aku tak relevan langsung..sampai 600 biji kuih muih ditempahnya.400 biji sepatutnya dah cukup, Suka betul dia ni membazir.! Lantaklah bukan duit aku dia punya hotel, biarlah dia!

2 comments:

Mrs Grumble said...

Salam ros...thanks for dropping by at mt page....reading ur writing make me really feel eager to read...simple yet to deep to know....
happy ramadhan

roserose*MrsYusof* said...

Mrs Grumble,

Thanks for reading them. Shikin, you are going to vomit if you really wanted to read them from 2002.