Powered By Blogger

Thursday 17 September 2009

Persiapan

  Alhamdulillah, setelah risaukan baju raya handmade tak siap2 dan tak dapat ditempah lagi. Aku dah almost give up.So I did urged Ky to fix the sewing machine which I always using it when I was so rajin sewing clothes in my hometown. It costs about RM90.00. And aku masih tak periksa lagi mesin tu. Tunggu esok nak beli gunting baru ,then aku nak alter langsir yang panjang tu.Then kena beli apa mendalaah putih tu,.Aku dah lupa..istilah jahitan ni.
  Ky dah beli sepasang baju kebaya kuning yg sangat lembut. And sangat kontra dengan aku. Sebab?Sebab aku tak lemah lembut gemalai. Hahaha. And aku akan hadiahkan dia baju Melayu sama kolor ngan kebaya tu.Tapi baju2 tu semua dapat dipakai masa lepas cuti ajalah.
 Kuih?Itu hari Ky dah beli 2 bekas kuih tapi....kuih tu dan tinggal  setengah dari penuh setiap bekas tu..sambil dia berinternet sambil lah dia mengunyah kuih2 tu.
  Hari ni aku dah siapkan resume tu and dh hantar pun. Doakan aku semoga berjaya.

1 comment:

Na said...

wah.... kenapa awak repair mesin jahit tu mahal sangat ?? mana satu kedai awak pergi >>>????