Tuesday, 19 June 2012

Jun...ohh Jun

Hampir sebulan seminggu tak update blog. Nasib baik tak sampai 2 bulan.


Hmm..banyak perkara2 stress yg buat bp aku tetiba naik sampai 145/108-yg paling tinggi la..
Tak taulah adakah kerana stress around me atau pun sbb badan aku yg makin sihat ni..


Cara2 utk stress ni;- aku sabar dan berdoa semoga Tuhan menguatkan semangat dan memberi ketabahan pada diriku.
Dan juga memberi jalan.


Rezeki itu sudah nampak di dpen mata. Ya, Allah telah menetapkan tempoh hayat aku di Kampar hanya utk seketika sahaja. Allah telah membuka jalan rezeki itu. Dekat dan hampir dgn segalanya terutama keutamaan dalam hidup aku yg aku kira telah aku 'abaikan'..Suamiku!
Allah memberi jalan utk aku lebih dekat bersama suamiku.
Alhamdulillah.


Surat resign telah pun dihantar kepada OM ku yg aku kasihan tengok dirinya yg cuba please setiap HOD dan aku tak taulah apa yg dia tak suka ngan aku..Tak kisahlah..biar tak suka kat belakang tp jangan tunjuk..sebab bila ditunjukkan ..sakit hati yg teramat banyak.

 Penah terima keadaan staff yg benci@menyampah kat ko..n tunjuk muka macam siot aja? Aku penah dan mengalami segalanya..kesian aku..Apa salah ku?

Satu lagi,org yg aku bawa masuk ke tempat kerja telah melakukan kesilapan pecah amanah atau mengambil wang..Aku malu jugak ngan keadaan ini..Aku ingat aku boleh percaya tetapi bab duit ni..boleh mengaburi mata manusia..Harap2 bukan aku lah yang jadi panel utk DI...Aku mohon ampun!


No comments: