Powered By Blogger

Wednesday 9 November 2011

Update blog mcm update status fb,update fb mcm update blog. :)

 diamku arini adalah kerana sibuk bekerja. Dan aku menahan diri dari online internet di phone. Utk elakkan fokus aku lari dari perancangan kerjaku yang sungguh superb!
Buat kerja di tempat sendiri lebih susah dari buat kerja di tempat orang! Tapi dengan perancangan yang baik,segala kerja susah dapat dilaksanakan. Aku ada 2 hari lagi yang boleh jadikan another 2 days extension. 
Challenging myself !
********************************************************************************************************


dpt rasakan bila duk tenang2 kat ofis,ada yang tak tenang,bila aku keluar,yg lain pulak tak tenang.
C'mon 1000 x....fikirkan tentang diri sendiri. Try not to think about others.
People always don't appreciate and take advantage on the kindness!I guessed, bila kucing tiada, tikus2 berparty..Party all the time..party all the time!
Ada masanya utk aku tunjuk yg sebenarnya,sabar ya..
What the hell,better care for own butt!!Peace No War!


Hahahha
Day 1-SI,SM
Day 2-?

No comments: